1 Eylül 2013 Pazar

Rimmel Kate Moss #107

Merhabalarrrr !
Bugün konuğum Rimmel London'ın Kate Moss serisinden 107 numaralı ruj.
Ben bu rujun görünüşüne bayılıyorum bir kere :)
Kırmızı kabının üzerinde gördüğünüz gibi Kate Moss un çok hoş bir imzası var.

  • Rujun kadife gibi yumuşacık bir yapısı var.Rengi sürdüğüm gibi veriyor.2.bir kat uygularsam rengi daha da belirginleştirip daha güzel bir görünüm elde ediyorum.
  • Rujun kokusunu merak edenler olabilir ama beni rahatsız etmedi kokusu.Evet belli bir kokusu var ama bildiğimiz ruj kokularına benzemiyor sürünce de uçup gidiyor zaten.
  • Kalıcılığını sorgulamak gerekirse birşeyler yedikten sonra tazelemem gerekti benim.Dudağımın orta kısımlarında renkte açılma oldu bu da kötü bir görünüm verdi.
  • Rujunuzu yemeyi seviyorsanız bu ruju yemezsiniz bundan eminim.O yenilesi rujların tadı bu rujda yok çünkü :D
  • Rujumuz parlak değil mat bir yapısı var.Zaten bu mat serisinin ruju.Bu yüzden mat bordo bir ruj arıyorsanız tam size göre.

Kolumdaki swatch ı da bu şekilde.
Fiyatı 13 lira .Watsons larda sık sık yapılan indirimlerde daha uygun fiyata bulmanız mümkün ki ben öyle yapmıştım :)
Kısacası bordo renkte bir ruj arayışı içerisindeyseniz ben bu ürünü tavsiye ediyorum.Ben severek kullanıyorum.
Siz bu ruju kullandınız mı ,beğendiniz mi ?
Yorumlarınızı,sorularınızı bekliyorum.Kendinize iyi bakın :)


6 yorum:

  1. Çok guzel bir ürünmüş, fiyatı da gayet uygun. Bu ruju hiç denememiştim ama tavsiyenle en yakın zamanda deneyeceğim canim. Cünkü bu renk bu ara çok moda, sonbaharda da çok guzel gidecektir. Teşekkürler, sevgiler.

    Eger ziyaret etmek istersen, benim bloguma da beklerim: http://kucukaksoyfulya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bende severek kullanıyorum bu ruju sadece dudağı kurutuyor sanki. Buarada blogunu çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz kuruttu gibi ama ben ruj sürmeden önce dudak balmı kullanıyorum dene sende o zaman kurumaz :)

      Sil
  3. Rengi cok guzelmiş. Bendebu serinin nude tonlarından biri var. İlrleyen gunlrde yazısı gelir belki. bloguna da merhaba bende beklerım seni. :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım. hemen geliyorum bende :)

    YanıtlaSil