5 Eylül 2013 Perşembe

Yeni Bloggerların Dikkatine !

Dün bakınırken benim gibi yeni olan bir blogger arkadaşımın harika fikriyle karşılaştım.
Peki neymiş bu fikir ?
Öncelikle sözünü ettiğim blog kozmetiktutkunu.blogspot.com .
Blogun sahibi Sezen yeni blogların birbirini tanıyabilmesi adına bi çalışma yapıcak.Yapmanız gereken onun bloguna gidip Şu yazının altına blogunuzun linkini bırakmanız.
Sezen de cumartesi günü hepimizi mimleyecek ve hepimiz birbirimizi tanımış olucak.
Ben hiç düşünmeden bu etkinliğe katılıyorum sizleri de bekleriz :)


10 yorum:

  1. süpersin canım =)

    YanıtlaSil
  2. Güzel etkinlik :) Takipteyim

    YanıtlaSil
  3. Duyuru için sağol tatlım sende gördüm gittim hemen linkimi bıraktım :) tanışalım bakalım eheheh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim tatlım. bencede tanışalım umarım güzel bi etkinlik olur :)

      Sil
  4. bende sizde gördüm linki bıraktım

    YanıtlaSil