7 Eylül 2013 Cumartesi

Mimlendim !

Bilmeyen duymayan kaldı mı bilmiyorum ama Kozmetik Tutkunu blogunun sahibi Sezen bizler için bir mim etkinliği hazırlamıştı.Amaç blogların birbirini tanıması.Bakalım benim cevaplarım neler :)
1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? (İsim yazmak zorunda değilsiniz, fakat şehir belirtmenize sevinirim.)
Adım Tuğba.20 yaşındayım ve Bursalıyım :)
2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 
Uzunca bir süre kozmetik,moda bloglarını takip ettim ve birgün bu işe de el atabileceğimi düşündüm.Ve artık bir bloggerım :)
3- Blog içeriğin nedir ? 
Kozmetik ve moda bloğu yazmak istedim hep.Sonra da biraz da benden birşeyler olsa fena olmaz dedim.Şuan kozmetik,moda,okuduğklarım,izlediklerim vs. bunları yazıyorum.
4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  
Bana faydalı olabilecek her türlü yazıyı okumayı severim.Tabi blogumun içeriğindeki yazıları okuyup ilham almak da benim için bir zevk :)
5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?
Tam bir kitap kurduyum desem yeridir.Kitap delisiyimdir.En son da 'Mart Menekşeleri' adlı kitabı okudum.
6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 
Modayı takip ederim evet.Moda Öne çıkan giyim tarzı.Ama her öne çıkanı giymek olmaz moda olan birşey varsa onların içinden kendine yakışanı seçiceksin önce.
7-Peki ya kozmetik deyince ?
Kozmetik benim vazgeçilmezim.Ne kadar Çok kozmetik ürünüm olursa yine de gözüm başka ürünlere kayar hep almak isterim :)
8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
Kulağıma hitap eden tarz çok fazla.Şu tarz dinlerim diyemem o yüzden.Ama çoğunlukla ve çoğunlukla yabancı şarkılar dinliyorum diyebilirim.
9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 
Yavaş yavaş izleyicilerimin arttığını görüyorum bir kere.Bu beni mutlu ediyor.İnsanlar yazdıklarımı beğensin en önemlisi bu.Şuan çok ileriye dönük bir hedefim yok ama yazmayı seviyorum ve devam edicem.
10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 
İyi bir blogger kendi fikirlerini yazmalı kendisi olmalı.
11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 
Bazı bloglarda düzen yok.Yani bakıyorsunuz en son yazısını 2 hafta önce yayınlamış.Bu pek hoşuma gitmiyor.İlgilenmelisin yaptığın işle.Belirli periyotlarla yazı girmelisin öncelikle.
Bir de yapmacıklık en üst seviyede olursa dayanamıyorum.Demiştim ya İyi bir blogger kendisi olmalı kendini yansıtmalı.
12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 
Belki seveceğim kendime yakın bulup sıkı bir dost olabileceğim bloggerlarla tanışırım fena mı :) 
13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 
Ah bu konuda çok dertliyim.Geçenlerde böyle bir buluşma ayarlandı ama aksilik o ki bir yakınım rahatsızlandığı için katılamadım.Bir daha buluşma olursa tabi ki katılırım :)
14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 
1.Cana yakınımdır.
2.Birilerine yardım etmeyi severim.
3.Gülümsemeyi severim ve gülmenin her insana güzellik kattığına inanırım :)
Olumsuz olanlara geçersek:
1.Hayır diyememe gibi bir problemim var çünkü insanları kırmaktan hoşlanmıyorum.
Aklıma da başka birşey gelmedi ki şuan :)

Bu güzel etkinlik için arkadaşım Sezen'e tekrar tekrar teşekkür ediyorum :)

7 yorum:

  1. Benim olumsuz ozelliklerimi kardesim soyledi inatçı bencil :) bede şişko pislik diye devamını getrdım haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru mu bunlaaar ? Ben seni hiç öyle biri olarak düşünmemiştim :D

      Sil
  2. emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve çok beğendim

    bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır blogundayım zaten canım severek takip ediyorummm :)

      Sil
  4. Bursalı değilim ama Bursa'da yaşıyorum. Bursa'yı da sevmedim bir türlü.

    YanıtlaSil