3 Eylül 2013 Salı

Nazar Boncuklu Tırnaklar !

Merhabalarrrr !
Sizlerle dün tırnaklarıma yaptığım nazar boncuklu nail art dan bahsetmek istiyorum.
Hatta bu bir tutorial yazısı diyebilirim adım adım nasıl yapıldığını sizlerle paylaşıcam :)
Kullandığım ojeler Flormar 300 ve Pastel 78 numaralı ojeler.
Öncelikle tırnaklarıma Fransız manikürü yaptım.Şimdi gelelim nazar boncuklarımızın yapılışına :

  • İlk olarak Pastel 78 numarayla mavi bir benek koyuyoruz.Bu mavi beneğin boyutunu iyi ayarlamalısınz çünkü üzerine iki nokta daha koyucaz.Yani ne çok küçük olamlı ne de çok büyük.


  • Şimdi yaptığımız mavi beneğin üzerine Flormar 300 numarayla bir tık daha küçük bir benek koyuyoruz.

Son olarak tekrar mini minicik mavi bir nokta koyuyoruz en üste.
Veeeee sonuç :
Nasıl buldunuz ?
Yorumlarınızı ve aklınıza takılan sorularınızı benden esirgemeyin :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakınnn :)

8 yorum:

  1. bende okula giderken çok yapıyorum bunu çok hoş oluyor :) çok güzel yapmışsın canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzel görünüyo canım =)
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım. Bu arada blogunun çoktaan takipçisiyim :)

      Sil
  3. çok tatlı olmuş..
    bende bloğuma beklerim..
    benimlehersey@blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. henuz denemedım ama bır kaç kısıde gordum cok cici duruyor bu renklı blogu takıbe alıyorum bana da beklerım sevgıler...

    YanıtlaSil