15 Ağustos 2013 Perşembe

Organix Salyangoz Kremi

                                                       Merhabalaaaaaaarrrrr!
         Bugün sizlere Organix Salyangoz Kremi nden bahsetmek istiyorum.
Kendisi tamamen ''Aa neymiş bu?İşe yarar mı acaba?Denemekten ne çıkar ki! '' diyerek A101'den alınmış bir ürün.Kısa bir süredir kullanıyorum ve işe yarar yanlarını gördüm sizinle paylaşmak istedim :)
Ne İşe Yarar Bu Salyangoz Kremi ?
  • Cilt çatlaklarını,kırışıkların ve çizgilerin görünümünü azaltır.
  • Akne ve sivilceleri giderir.
  • Yaşlanmadan ve hamilelikten oluşan cilt lekelerini giderir.
  • Cilde pürüzsüz bir görünüm kazandırır.
  • Soluk ve mat ciltlere ışıltı kazandırır.
  • Kuru ciltleri yoğun şekilde nemlendirir.
  • Ölü yada yararsız cilt dokularını canlandırır.
  • Selülit ve sarkma görünümünü azaltır.
  • Cildin nem ve su dengesini maksimum seviyede sağlar.
  • Cildi çevresel zararlara karşı korur.
Ben Nasıl buldum ?
Selülit vs. için uzun bir kullanım gerekiyor bir kere.O yüzden bu konuda birşey diyemiycem.Ama ellerimde kuruluğa muhteşem iyi geldi.Hani şu tırnak kenarlarında kurumalar olur ya onlardan bende sık sık olur.İşte o kuru etlere birebir geldi ,yumuşacık yaptı,azalttı.Ciltte bir ışıltı yarattığı da gözlemlediğim kadarıyla doğru.Işıltı dediğim bi parlaklık,canlılık yani.Annemin topuk çatlakları için deneme yaptım ve anladım ki ölü deriyi canlandırıyor.Nemlendirmesine de onay verdim.
Sizler de denemek isterseniz A101ler 7-8 tl civarı bir fiyata bulabilirsiniz.Bakalım siz nasıl bulucaksınız? Umarım benim beklentimin üzerinde çıktığı gibi sizin işinize de yarar.
Yorumlarınızı,sorularınızı bekliyorum.Kendinize iyi bakın :)

10 yorum:

  1. bu kremden birkaç arkadaşım daha bahsetti
    deneyeceğim bulunca
    takipteyim artık
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. bu kremi bi iki kez daha görmüştüm bi tane edinmeliyim :)

    YanıtlaSil
  3. @TülayDemirbaş teşekkürler.
    @EdaÖzer Bir tane edinmende fayda var.Dene bi en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 4gün kullandm baktm alerji yapıyo bıraktm yağlı bir cilde sahibim. .bu cilt tipine önermem

      Sil
  4. merhaba bende kullanıyorum bu kremi ama sürdüğümde biraz yanma oluyor cildimde acaba böyle bi etkiyle karşılaşan var mı ? bunun dışında etkilerinden memnunum

    YanıtlaSil
  5. Çok etkili bir krem, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. bende kullanmaya başladım gece sürdüm sabah uyandığımda yüzüme nur gelmiş gibiydi . :)))))) iyi bnce şimdilk

    YanıtlaSil
  7. Ben bir haftadir kullaniyorum cildimdr ama herhagi bir degisiklik fark etmedim ve bu hafta cildimde sivilce cikmaya basladi sizce birakmam mi lazim yoksa iyi midir cunku kimi kremler once ciltteki yaglari disa vuruyor sonra guzellrstiriyor sizce ne yapmaliyim devammi etmeliyim birakmalimiyim

    YanıtlaSil
  8. Ben bir kutu almıştım ama hiç denemeden dolbımın bir köşesine koydum,unuttum gitti.Taa ki iki hafta öncesine kadar..kullanıp bi bakayım dedim.Ellerimde yaşlılık lekeleri çok fazla.Biz bayanlar yüzümüze gösterdiğimiz ihtimamı ellerimize göstermiyoruz nedense.Kremi kullanıyorum iki haftadır.Lekelerim epey açıldı,yüzüme de sürdüğümde ertesi gün lekeleri tamamen açtığını gördüm.Kremi nereden aldığımı hatırlamıyorum.En yakınımdaki AVM ye gidip ne kadar bakım kremleri satan yer var ise hepsine sordum yok dediler.Nerden bulabileceğimi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Süper bir krem

    YanıtlaSil