9 Eylül 2013 Pazartesi

Yine Mim'lendimm :)

Şu birkaç gündür sürekli mimleniyorum.Hiç mimlenmedim diye yakınırdım halbuki baktım çorap söküğü gibi geldii :)
Bu defa da blogunu sürekli takip ettiğim,yazılarını okurken zevk aldığım,benim gibi Bursalı blogger arkadaşım Su Ve Makyaj beni mimlemiş.Ben de severek soruları cevaplayacağım tabi :)
1.Blogunuzun Adı ve Linki:
2.Ne Kadar Süredir Blog Yazıyorsunuz? 
Uzun bir süre olmadı.Temmuz ayında açtım blogumu.
3.Kilo Problemi Yaşadığınız Zamanlar Oldu mu?
Olmaz olur mu hiç.Daha geçenlerde bununla ilgili bir yazı yazdım hatta.Eee koca bir yıl anne evinden uzakta anne yemeklerinden mahrum kalınca geldiğimde yemeye doyamadım hepsi kilo oldu tabi :)
4.Formda Kalmak İçin Nasıl Bir Yöntem Uyguluyorsunuz? 
Yürüyüşlere başlıyorum hemen.Asansör kullanmak yerine merdivenleri çıkmaya başlıyorum ki merdiven çıkmak yürümekten daha çok zayıflatıyor insanı.Bazen de kurtarıcım plates oluyor.Tabi yediklerime de dikkat etmeye başlıyorum.
5. Hayatınızın Bir Döneminde Hiç Zayıflama Hapı v.b. Destek Ürünleri Kullandınız Mı?
Hayır kullanmadım ve bu tarz ürünlere karşıyım.
6.Güzelliğinizle İlgili Düzenli Uyguladığınız Bakım Kürleri Var mı? 
Asla makyajımla uyumam.Hafta da 1-2 kez peeling uyguluyorum.Maskelere de bayılıyorum ayrıca.
7.Vazgeçmeyeceğiniz Kozmetik Ürünleri?
Eyeliner benim için olmazsa olmaz.Kullanmadığımda kendimi çıplak gibi hissediyorum gerçekten :)
Onun dışında maskara ve ruj.
Bu güzel mim için Su ve Makyaj'a çok teşekkür ediyorum.
Ben de sizleri mimliyorum :) :
Makyaj Sayfam
Bir Dilim Limon
Kozmetik Tutkunu
Tipik Terazi
Pudra Kokusu
Eda'nın Dünyası

P.S: Bir kaç gündür sadece mim yazılarını yazabildim herkesten özür diliyorum.Okulum başlayacağı için eşyalarımı toplamaya çalışıyorum şehir değişikliği malum.En kısa zamanda farklı yazılar paylaşacağım sizlerle.Kendinize iyi bakın :)

7 yorum:

  1. Hemen cevaplıyorum canım co tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum tatlım =) Cevapladım bile =)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bi mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sende mimlendin canım hemen yazıyı güncelliyorum :)

      Sil
    2. bu benim ilk mimim olcak çok sevindimmm :)

      Sil