6 Eylül 2013 Cuma

Mimlendim !

Bu sabah güzel bir mail aldım.Sevgili blogger arkadaşım Bir Dilim Limon beni mimlemiş.
Bende ilk kez mimlenmenin heyecanıyla kabul ettim.
Ve geçelim sorulara ve cevaplara :)
1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
Aklıma gelen bir mucize yok şuan.Ama ufak tefek olaylarda çoğu zaman bir ışık gördüğüm olur.Ne de olsa hayat her zaman mucizelerle dolu.İnsanoğlunun doğuşu,yaşayışı bile bir mucize değil midir ? :)
2-Almayı düşünüpte alamadığınız ne var?
Bilemedim ki hangi birini söylesem :) 
İlk aklıma gelen Gratis mağazalarının bulunduğum yerde olmayışı sebebiyle The Balm ürünleri.Sonrasında Profesyonel bir fotoğraf makinesi olabilir :)
3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Marka takıntım yoktur.Gözüme hitap eden bana yakışan birşey varsa giyerim.
Ama sanırım kırmızı ve turuncu rengi kullanmaktan kaçıyorum kıyafetlerimde.Sevmiyorum yani :)
5-Sizi en net tanımlayan kelime?
Bak net bir kelime yok galiba :)Vallahi aklıma gelmedi :)
6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Fransa tabi ki hayallerimin ülkesi :)

7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Ben tek başıma kalınca kitap okurum,izlediğim yabancı diziler olmazsa olmaz tabi,dolabımın düzenini değiştirmeye bayılırım,kozmetik ürünlerimi olduğu gibi önüme döker ya makyaj yaparım ya da düzenler geri kaldırırım,müzik dinlerim.
Yapılacak çok şey var yani :)
8-Nikah masasında evleneciğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
Aman Allah korusun yahu :)
Yapılacak ne kalır ki?Ağlarım tabi herşeyden önce insan ne yapacağını şaşırır.Ama o böyle bir anda benden vazgeçtiyse bende arkamı dönüp bakmam unuturum.
9-İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar?
Belli yerlerde kaderimizi yaşadığımızı  belli yerlerde ise kaderimizi yazdığımızı düşünürüm ben hep.
10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?
'Bead' .Anlamı 'Boncuk'. Az önce okuduğum kitapta geçiyordu ilk aklıma gelen bu oldu :)
11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
Düşündüm ama aklıma gelmedi gerçekten.İsmim ve soyismimin kısaltılmış hali olabilir öyle hatırlar gibiyim :)
Bu güzel mim için Merve'ye çok çok teşekkür ediyorum :)
Ve yazımı okuyup bu mimi yapmak isteyen tüm blogger arkadaşlarımı MİMLİYORUM ! :)

3 yorum:

  1. Bende yalnbız kaldıgımda senle aynı seyleri yapıorum :)Tesekkurler tatlım bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım asıl ben sana teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    46. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, hiçbirini kaçırmayın bence, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil